Rohkem reklaami iPhone’i?
Majandusväljaanne Bloomberg kirjutab, et Apple on sisemiselt testinud reklaamlahendusi rakendustes, mis tulev juba iOSi eelinstalleeritult tasuta kaasa.
Apple on sarnase lahenduse juba võimaldanud arendajatele App Store’is. Seal on võimalik osta otsingutulemustes reklaam, mis tooks rakendusele rohkem tähelepanu. Samasugust lähenemist eeldatakse ka kolme eelpool nimetatud äpi puhul, ehk kasutajale näidatakse reklaami tulenevalt sisestatud otsingusõnale.
Analüütikute sõnul ei tasuks alahinnata võimalust, et reklaamid jõuvavad ka laiemalt teistesse Apple teenustesse ja toodetesse. Näiteks on reaalne võimalus, et Apple TV+ saab endale reklaamid. Sama plaani on kaalumas ka suurimad konkurendid nagu Netflix ja Dinsey Plus.
Üheks põhjuseks, miks Apple on laiema reklaamivõimaluste loomise teed läinud on eelmisel aastal tutvustatud funktsionaalsus, millega kasutaja saab oluliselt piirata kolmanda osapoolte rakenduste ligipääsu kasutaja andmetele. See piiras oluliselt reklaamitulusid, sest reklaamide täpsus ja seeläbi efektiivsus kahanes. Loodav võimalus peaks Apple tulu reklaamivaldkonnas mingil määral taastama.